Într-o piață a forței de muncă atât de competitivă, companiile din toate industriile sunt în căutare de talente.
Let’s talk about the employees you need
Serviciile Adecco România
Din acest motiv este mai important ca niciodată să lucrați cu o agenție de recrutare care îi cunoaște pe oamenii de care aveți nevoie și care are abilitatea de a vă oferi personalul potrivit.
Află mai multe
01. Recrutare și selecție
Cele mai recente studii HR indică importanța mare pe care procesul de recrutare și selecție îl are în asigurarea retenției angajaților, în stabilirea așteptărilor atât pentru candidat, cât și pentru angajator sau în asumarea valorilor organizației.
Află mai multe
04. Mass recruitment
Cele mai recente studii au arătat importanța povestirii în procesul de atragere și angajare a talentelor de top într-o organizație; coordonând, în același timp, un proces de recrutare digitală pentru promovarea, facilitarea și gestionarea așteptărilor prezente (atât ale candidaților, cât și ale clienților).
Află mai multe
05. Employer Co-Branding
Domeniul digital de astăzi devine din ce în ce mai dificil pentru candidați să înțeleagă informațiile relevante despre ocuparea forței de muncă de care au nevoie. Agitația creată de actualizări și publicitate contribuie la stresul față de digital.
Află mai multe
08. Training și dezvoltare
Adecco Training și Dezvoltare organizațională facilitează dezvoltarea culturii organizaționale prin oferirea de modele noi de training și consultanță strategică create pentru a recunoaște, interpreta și crește potențialul angajațiilor și companiilor.
Află mai multe
09. Payroll
Adecco preia parțial sau integral administrarea și calculul salarial pentru angajații dumneavoastră: Administrarea documentelor personale, Gestionarea relației cu autoritățile, Calcularea salariilor, Emiterea de rapoarte, Consultanța privind legisltația în vigoare. Cu Adecco veți caștiga o echipa de specialiști în resurse umane care lucrează pentru dumneavoastră.